Crédit-bail de Tracteur d'avions KALMAR MOTOR AB FB 250 de Les Pays-Bas sur Truck1 Maroc, 10047084

Crédit-bail d'un KALMAR MOTOR AB FB 250

KALMAR MOTOR AB FB 250 — crédit-bail

Publié: 6mois 3jour(s)

KALMAR MOTOR AB FB 250 — crédit-bail KALMAR MOTOR AB FB 250: photos 1
KALMAR MOTOR AB FB 250 — crédit-bail KALMAR MOTOR AB FB 250: photos 2
KALMAR MOTOR AB FB 250 — crédit-bail KALMAR MOTOR AB FB 250: photos 3
KALMAR MOTOR AB FB 250 — crédit-bail KALMAR MOTOR AB FB 250: photos 4
KALMAR MOTOR AB FB 250 — crédit-bail KALMAR MOTOR AB FB 250: photos 5
certificate
Ask for all available pictures

Publié: 6mois 3jour(s)

Marque

Numéro de référence

AV12545
Année de fabrication

2007
Heures de fonctionnement

21154 h
Poids

15000 kg
Longueur

5950 mm
Largeur

2600 mm
Hauteur

2100 mm
Stationnement

Netherlands, Prestwickweg 8 1118 LB Schiphol
Moteur/transmission
type de carburant

diesel
Plus d'information

Capacity: up to 230t MTOW

Pushback tractor for narrow- and medium-body aircraft

The Kalmar Motor AB, FB250 conventional tractror has been designed for pushback, inter-gate towing and lighter to medium weight maintenance towing operations, with aircraft weights up to 230 tonnes. The FB250 is available in a choice of weights from weights from  15,000 kgs up to 25,000 kgs (depending on ballast).Featuring hydraulic suspension for the front axle, plus a unique gas-hydraulic suspension system on the operators cabin providing exceptional driver comfort. For added safety, the rear axle has centralised lock-outs and an auto-correct feature when operationing in four wheel or crab wheel co-ordinated steering modes.Together with the simplicity of design and latest technological innovation the FB250 produces safety enhanced high quality performance.

Aircraft that can be handled include, but is not limited to, fully laden:Fokker: 28, 50, 70, 100;

Embraer: ERJ 145, 170, 175, 190, 195;

McDonnell Douglas: DC9, MD80, MD90;

Boeing: B737, B727, B757, B767, B787;

Airbus: A318-A321, A300, A310;

Saab: 2000;

Dash-8, 100-300, Q400;

ATR 47, ATR 72;

CRJ 200, 700-900-1000;

BAE146 100-300 / Avro RJ70-RJ100.

 

Diesel powered with Power-Shift transmission and 4-wheel drive.

  • Suspension with unique driving comfort* Top quality components* Sturdy design, built for Nordic winter climate* Low maintenance cost documented* Maximum security

Very comfortable and easy to handle with a good all round visibility. Steering on all four wheels gives outstanding manoeuvrability in narrow spaces.

Unique suspension systemKalmar Motor AB’s design of gas- hydraulic suspension provides passenger car type cabin comfort. Full suspension on all wheels and cabin.

Cabin/drivers environmentCabin of ergonomic design and with ample space for the driver. The turnable driving console makes driving in both directions easy without the need to alter the tow bar position. Elevating cabin gives excellent visual contact with both tow pintles.We use the same cabin and control layout on all vehicles, keeping training to a minimum.

DRIVING / OPERATINALPERFORMANCE:

Maximum Aircraft Weight: – 230,000 kgMaximum Tractive Effort: – 200 kN (depending on engine,transmission and weight option)Maximum Speed (Solo): – 28 km/hMaximum Speed (Towing 150t aircraft*): – 20 km/hMaximum Speed (Pushback operation): – 8 km/h* – Under normal conditions.

Calculer votre financement

Ce concessionnaire n'accepte que les demandes de leasing en provenance d'Allemagne. Entrez donc un numéro de téléphone allemand. Il n'est pas possible de saisir un numéro enregistré dans un autre pays.

L'administrateur des données personnelles soumises dans le formulaire ci-dessus est AMARON FZCO, Numéro d'Enregistrement DSO-FZCO-40745, dont le siège social est situé au 42902 - 001, IFZA Business Park, DDP, Dubaï, Émirats Arabes Unis. Contact par e-mail : info@truck1.eu.
Les données personnelles sont traitées dans le but de gérer la demande soumise via le formulaire. En fonction de la localisation de l'utilisateur, le traitement des données est effectué conformément à :
• L'article 6(1)(f) du RGPD – pour les utilisateurs situés dans l'Espace Économique Européen (EEE), où le traitement est basé sur notre intérêt légitime à répondre aux demandes ;
• Les lois applicables en matière de protection des données des Émirats Arabes Unis ou d'autres juridictions pertinentes – pour les utilisateurs en dehors de l'EEE.
Chaque utilisateur a le droit de demander l'accès à ses données personnelles, leur rectification, leur suppression (lorsque cela est justifié), la limitation du traitement et de s'opposer au traitement. Les utilisateurs de l'EEE ont également le droit de déposer une plainte auprès de l'autorité de contrôle compétente. Plus d'informations sur la manière dont nous traitons les données personnelles sont disponibles dans notre Politique de Confidentialité disponible sur le site web.

En poursuivant la navigation sur ce site, vous confirmez votre consentement et votre autorisation du traitement de vos données personnelles, y compris l’utilisation des cookies et d’autres techniques de traçage. C’est destiné à l’amélioration et à la personnalisation de votre expérience sur ce site, nos autres sites et les sites des autres annonceurs qui collaborent avec nous. Nos partenaires peuvent aussi garder des cookies sur votre dispositif ou utiliser les autres techniques de collecte et de traitement des informations personnelles. Vous pouvez savoir plus sur nos moyens de traiter vos données personnelles.
t1 old test unit
t1 test unit - leasing - Ground support equipment
t1 test unit - leasing - AVIACO GSE